فروشگاه اینترنتی خانه بذر با هدف واردات مستقیم بذر های ارگانیک و اصلاح شده (به صورت مستقیم ) به دست مصرف کنندگان راه اندازی شده است . ما با خرید مستقیم و بدون واسطه و تمرکز بر اینکه بدون واسطه بتوانیم محصولات را به مصرف کنندگان برسانیم توانسته ایم بهترین قیمت عرضه بذر اصیل را در ایران داشته باشیم . از قیمت های بسیار مناسب ما تعجب نکنید زیرا ما سیاست فروش بیشتر سود کمتر را در ایران دنبال می کنیم و به نظر ما همه شهروندان ایرانی این حق را دارند که قیمت های مناسب را همراه با کیفیت برتر در اختیار داشته باشند و بتوانند به راحتی و با ضمانت خرید کنند .

اگر در مواردی با اتمام موجودی برخی کالاها در فروشگاه روبرو می شوید پیشاپیش از شما عذرخواهی می کنیم و اطمینان خاطر داشته باشید که ما در تلاش هستیم که هیچوقت کالای ناموجود در فروشگاه وجود نداشته باشد.

فروشگاه خانه بذر در ایران این افتخار را دارد که به عنوان مکانی مطمئن برای خرید اینترنتی انواع بذر وارداتی ، با مناسبترین قیمتها، در خدمت هموطنان گرامی باشد و برای عرضه خدمات بهتر همیشه منتظر شنیدن نظرات ارزشمند شما هستیم .


فروشگاه خانه بذر وارد کننده بذر های ارگانیک از آمریکا، کانادا ، اروپا و آسیای شرقی است و تمامی محصولات دارای ضمانت و اصالت هستند.

https://khanehbazr.ir